Lite blandat

Tänker börja me tråkiga nyheter. Ja ja hej på er med. Ännu en medlem i Date tänker lämna bandet. Ännu tristare denna gången :(
John du är älskad och kommer med säkerhet att bli saknad. Jag hoppas du känner att du gör rätt så att du inte mår dåligt över ditt beslut. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3



Var ju första deltävlingen i melodifestivalen i går. Jag såg det inte.
Men jag tror att jag spelade in. Så jag tänker kolla in det i morgon tror jag och skriva om det då. MEN ni kan vara säkra på en sak. Jag går inte efter artisterna. Utan jag går efter hur de gör låten, framträdandet och hur låten är. Många gör tyvärr inte det. Och ja det är flera st med i år (2 st i går) som jag inte alls gillar (artister alltså) och vissa får mig att lida mer än andra men jag tänker ändå göra en rättvis bedömning precis som att man ska göra även om jag kommer ha lust att fly rummet när det blir dax för Carola.
Så vi får se när det blir ett inlägg om första deltävlingen.

Gaaa vad jag avskyr rökning. Är minst en på min danskurs som röker. För jag stank rök (absolut om händerna) efter ett tag. Andra som dansa me mig måste ha trott att jag är rökare.
Aldrig i livet. Jävla giftpinne.
Satt även bakom en rökare på bussen idag. Iiish. Skönt när han gick av alltså.

Ny vecka i morgon. Bara att börja längta till helgen igen då.

Funderar på att göra mig nått att äta och krypa ner i sängen och läsa lite

// Trött Maria
Magdalena
2008-02-11 @ 09:35:09
URL: http://makane.webblogg.se

Aha det är John som ska sluta. Trist. Jag har ingen koll på date längre efter att Henrik slutade. Men det var roligt att se Jan i melodifestivalen i lördags. ;)

Emma
2008-02-11 @ 22:24:55
URL: http://emmaa87.blogg.se

suck att han ska sluta

Suzanne
2008-02-12 @ 13:12:35
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Ja, det är förbannat trist att han ska sluta! Men kanske kommer han tillbaka någon gång i framtiden! Det är ju bara att vänta och se :D

Tjao, här är det då lugnt idag, men är så bannade trött! :S Men, fick du sova inatt annars?

zara
2008-02-12 @ 16:16:42
URL: http://zara82.blogg.se

de blir skönt för honom & carro.. Ingen orkar leva de livet en längre tid.. Får man ngt annat erbjudande om fasta tider å lediga helger förstår jag om man tackar ja till de.. men visst, han kommer säkert vara saknad!°

Maria
2008-02-12 @ 16:36:45
URL: http://mariachen.blogg.se

Zara: Klart jag förstår att det blir skönt för han o Carro. Har man ett förhållande så vill man nog inget heldre än vara tillsammans så mycket man kan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0