Första steget

Japp idag var det dax. Jag skulle på min första lektion i bugg.
Ja läs och häpna Maria ska lära sig dansa ;)
Det gick fraktiskt bättre än väntat och det spritter i benen nu ha ha. Jag vill dansa mer.
Varför hamnar jag alltid me lärarna i vad jag än gör. Jag fattar inte. Fast det var ju bra i oförsig för då fick jag dansa me en som verkligen kunde. Tjejen har fler steg att göra men ändå tycker jag killens är svårare. Ja jag fick vara kille ett tag oxå för det var ont om killar men det skulle fixas till nästa vecka.

Nej men det var kul och jag ser fram emot nästa söndag :)
Men jag tycker ärligt att det var jobbigt ha ha.
3 låtar var lika jobbigt som 1 timmes jympa tycker jag.
Men man kände inte av det fören man stannade. Tänk då om jag skulle dansa 5 låtar på raken innan jag börjar få upp konditionen ordentligt. Ha ha jag lär falla död ner eller nått.

Får hoppas stegen sitter i tills nästa vecka nurå eftersom det är så nytt
Magdalena
2008-02-04 @ 08:24:08
URL: http://makane.webblogg.se

Hej M! Du har blivit utmanad. KOlla min blogg. :)

Suzz
2008-02-05 @ 15:54:27
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Haha, ja om det är så roligt som det låter så kanske man skulle ta och prova på ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0