Woow

Nu har Maria gått och blivit nipprig på äldre dar. Ha ha har blivit helt till mig över en reklam på tv. Värsta fina killen. Ögonen hoppar ur huvet på en när han dyker upp ha ha. Och det komiska e att d är en reklam om en dejting sida på internet. Kan man få dejta han då? ;)

Apropå killar ja. Jag har väll aldrig brytt mig om en kille har snackat sex. Visst har man kanske tyckt *suck nu igen* och sånna saker. Men ofta bryr jag mig inte heller. Men jag satt och tittade på ett fråga olle avsnitt där en kändis kille var med, och kalla mig konstig nu men jag njöt av att höra och se han snacka sex. Jag ville bara höra mer och mer. E nog fan första gången. Hur tusan kommer det sig??
Guchie
2008-12-30 @ 23:08:28
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Antar de va Erik ;) Kan du skicka de avsnittet till mig? Och om du vill, kan du försöka hitta de när Richard Herrey e med oxå?

Mikkis
2008-12-30 @ 23:43:40
URL: http://musse83.blogg.se/

MEN va e de ja läser :O

Troooor ja vet va de e för reklam o han ser bra ut. Sen de hela me Fråga Olle o sex... hehe vissa killar passar o prata snusk hehe. Men endel får de o låta som va de e, nått kul medans endel får de o låta sliskigt o äckligt o man blir äcklad haha. Förstår du va ja menar?

Vicky
2009-01-05 @ 20:45:58

Erik? Ja trodde du menade de avsnittet när Danny-baby var me. Snacka om att man tände till då......<3333

Maria
2009-01-05 @ 21:01:38
URL: http://mariachen.blogg.se/

Vicky: He ja Erik, jag är inte lika tänd på Danny som vissa andra ;)

Vicky
2009-01-05 @ 23:08:00

OK ha ha, jamen erik e söööt, bara de att om ja skulle få för mej o pussa honom (vilket ja i och för sej inte vill för jag e inte ett dugg tänd på honom) skulle han va tvungen o stå på en pall. Allt blir bättre me Danny...bara de att ja dregglar sönder mej bara ja tänker på honom, hi hi...

Maria Bredin
2009-01-06 @ 13:00:54
URL: http://mariachen.blogg.se/

Mna måste inte vara tänd på någon för att pussa en person. man kan ju tycka om personen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0