Vem ska jag skylla på?

Mamma smittade mig med förkylning men d va ingen fara egenkligen. Inte så farligt förkyld. Men jag tog ändå me mig näsprayen när jag drog till Sundsvall. Och tur var väll det för när jag vaknade i Ljusdal dagen därpå så kunde jag inte andas. Om jag var 20% förkyld dagen innan så var jag 100 när jag vakna. Fy fan.

Var ju massor med folk på Birsta så det var säkert många där som kan ha smittat mig. Om det inte var folket så kan det vara Danny. För han hade haft en signering tidigare på dagen, säkert fått masssssor med kramar av folk, och samma nu med och jag krama han. Kan ju ha fått bacillerna av han. Vart d än kom ifrån så har jag dem nu. Och ja jag hade åkt även om jag vetat hur förkyld jag skulle bli.

Apropå Sundsvall ja. Sundsvall har verkligen fått värsta knäppen. För det första så tror de att de är Norrlands huvudstad (mist förståndet?) och nu har de börjat me att man inte får betala me pengar på bussarna där. Vilket tjorv alltså. Massor me folk som kommer dit och får problem. Vadå apa efter Stockholm. Jag och Stina hade tur eftersom våra kort funkade men många kort gör inte det. Som t ex Bea och Emma´s kort. Så jag var snäll och hjälpte dem. De betalade mig så använde jag mitt kort.

Hade tänkt städa idag men har inge ork. Förkylningen gör mig slö, halsen har börjat göra ont och mitt i allt så har jag jätte ont i nacken. Hade det igår oxå. Ska lägga mig i ett varmt bad sen och se om det kanske kan mjuka upp nacken lite. Ska även se om den där kudden jag låna av mamma en gång finns kvar här. Kan ha den i micron o sen lägga den på nacken men jag är ganska så säker på att hon har fått tillbaka den.

He he jag har tydligen blitt Uddevala bo. Jag och Jossan har en klubb på facebook om Erik Segerstedt och han Uddevala kör. Och Jossan visade mig denna i går *pekar på bilden*
Bara det att ingen av oss e från Uddevalla och veta fan om man kan kalla oss ungdommar.
Inte mig i allafall ;) Jossan skulle maila dem och påpeka felet :P




Nu ska jag ta nått varmt och dricka tänkte jag.

Tjing // Maria Uddevallabon Bredin
Mikkis
2008-12-29 @ 23:24:10
URL: http://musse83.blogg.se/

Haha va faaan har du blitt Uddevalla bo o inge säger :P Usch förkylning vill ja slippa o de verkar som ja gör de me peppar peppar ta i träd för pappa har vart förkyld, sen va Kim o Casper förkylda när ja träffa dem 2 dar i rad, sen va Ida febrig när ja träffa henne hos Inga-Lill o hon va lite små dålig hon me. Sen för 5 dar sen fick mamma feber o va dålig, sen Tommy men lilla ja har inte ens haft ont i halsen typ. TUUUUUUUUR!

Tiia
2008-12-29 @ 23:51:50
URL: http://hush.blogg.se/

Ja det här med bussarna är helt idiotiskt. I torsdags när vi var ute så var det två invandrarkillar som skulle ta sig till tunadal men dom hade inga kort och allt var stängt.

Nina som vi var med hade gärna hjälpt dom och tryckt för dom så hade dom gett henne pengar men hon hade själv inte tillräckligt på kortet.

Då tycker man för fan att chauffören kunde ha låtit dom åka ändå.

Dom kunde ingen svenska och vi tyckte så synd om dom. Hoppas att dom tog sig dit dom skulle på nåt sätt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0