Väntan

Sitter och väntar på att min bror ska komma hit. Hoppas jag har rätt kabel nu bara. Han ska lixom hjälpa mig att sätta in min nya hårdisk som jag fick i julklapp. Den behövs, kan jag lugnt säga. Sen ska vi leka med en annan julklapp som jag fick.
Undra vart han är *kolla klockan* okej han sa ingen speciell tid men när han ringde så sa han om ungefär 1 timme och det har gått mer än 1 timme så. Aja han dyker väll upp när som helst :)

Trodde i går att jag var på väg att få ont i halsen IGEN. Men jag tror att det hinner vända innan det börjar göra ont faktiskt. För d känns mindre tjockt i halsen idag. Skönt :)

I morgon börjar körslaget. Måste införskaffa band så jag kan spela in.
Håller såklart på Uddevalla. Heja heja ;)

Nej nu ska jag ta och ge mig på vattenkran. Blev plötsligt jävligt törstig :P

// M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0