Saknar dig Suzz

Tiden går. Tystnaden är olidlig. Jag saknar dig. Idag kom det tårar när jag tänkte på dig. Gud vad jag saknar att prata med dig om du vet vem. Visst kan jag prata med andra om personen men det är inte samma sak. Visst du är säkert trött på det nu me tanke på hur mycket vi har snackat om honom. Men du ska veta hur mycket det har betytt för mig att kunna prata och tjata om honom med dig. Fan vad jag saknar det.


 

Gud vad jag saknar att gå ut på danser med dig. Hur vi gjorde oss i ordning, var ut och sen låg och pratade om kvällen när vi skulle sova. Vad kul det var. Jag saknar att chatta med dig, jag saknar att prata med dig över huvudtaget. Du betyder så mycket för mig. Saknar och älskar dig mitt gelehallon. Vill ha dig här hos mig igen. Känns som en evighet sedan vi pratade / sågs. Nu när jag skriver detta så kommer tårarna tillbaka. Fan fan fan :(

Om du ändå visste hur mycket du betyder för mig Suzz
It will always be you and me in some way <3

// Din Maria


 

 
Tiia
2008-12-07 @ 14:40:14
URL: http://hush.blogg.se/

Jag är säker på att hon saknar dig också.

Sandra
2008-12-07 @ 23:30:32

Ja de är från igår. Vilken kompis?



Jobbigt med saknad. Vad har hänt?

Suzzen
2008-12-08 @ 08:30:53

Älskade lilla tokan :( Känns verkligen jätte dumt att det har blivit som det har blivit mellan oss !! :( Men, jag ska i alla fall se till att ringa till dig gumman !!



Jag är inte alls less på att höra om dina äventyr med Honom, tvärtom !! skratt Saknar att höra om alla era knäppa saker också ! :p



Jag tycker att vi ska ta och ta oss i kragen och ta tillbaka vår kontakt som vi en gång hade ! För du ska veta att jag är jätte rädd om dig och att jag tänker på dig varje dag !

Det är bara just det där momentet att lyfta luren som jag har problem med ! sucka på mig



Saknar dig as mycket !! :( Puss o kram o inte gråta mera gumman, jag finns här !

Eriika
2008-12-08 @ 20:30:50
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Jag tycker att vi båda har rätt :) hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0