Mycket i skallen

Tjo

Sitter hemma hos mamma och väntar på att hon ska dyka upp. Det har varit inbrott i lokalen så hon är där just nu.

Har tänkt mycket både i går och idag pågrund av att det hände lite saker i går. Inga positiva tyvärr och jag blir förbannad att folk verkar tro att de kan göra vad som helst bara för att de är typ kända. Skiter i om oskyldiga blir drabbade bara de själva framstår som nått bra eller som ett offer.
Förr har jag låtit saker flyta förbi men denna gången ska jag visa vart jag står och jag hoppas min vän som oxå blivit indragen joinar. Okej det kan sluta med att man förlorar de där bekanta MEN då ska först sanningen fram. För om det nu skulle bli så (som jag hoppas det ej blir) så ska vi gå iväg med flaggan i topp. Denna gång ska vi inte bara hålla käften och se på. Nu får det vara nog.

I morgon ska vi ha Lucia på jobbet. Även vi fröknar ska stå med i kören och sjunga och vi ska vara utomhus. Blir väll att sätta glitter på mössan dåra me tanke på hur kallt det är. Brrrr.

Mamma lär dyka upp snart så lika bra att avsluta nu.

Tjo tjim // M
Klara.
2008-12-10 @ 16:37:30

Vad har hänt?

Mikkis
2008-12-10 @ 23:23:15
URL: http://musse83.blogg.se/

Ja hejjar på er! Ja hoppas dessa bekanta (anar till 98% vilka de e) kan vara rakryggade o ej tar den fega vägen o låter er ensamma ta smällen. Då blir ja riktigt besviken på dem.

Kim SC
2008-12-11 @ 04:58:27

Hej där, såg att du kommenterat på Olins.se om Date-bilderna... Kul att du gillar dem, det var jag som fotade. Min arbetsgivare gillar dock publikfoton mer än bandfoton. Synd för honom att liveband är så mycket roligare att fota än en tråkig publik, hehe. Ha det fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0