Idol

I kväll är det final i idol. Har varit en massa tjaffs om att Kevin inte borde få vara med eftersom han har varit med i melodifestivalen i Malta. Och då ska han tydligen vara proffs. Jag har då sett flera st i svenska melodifestivalen som jag aldrig hört talas om, som inte varit bra och som jag aldrig mer hört talas om igen. Och en annan sak som står överallt är att Alice fått kämpa mer än Kevnin. Jasså så Alice har oxå problem med sin svenska och förståelse? Näe precis. Som artist så blir det mycket interjuver. Sånt lär Kevin ha lite problem med just för att hans svenska inte är den bästa. Alice och Kevin har fått kämpa med helt olika saker men båda har fått kämpa. men på sitt vis.
Vem som än vinner i kväll så blir det ramaskri. Så är det alltid eftersom alla har så olika smak.

Nu måste jag fixa det sista här eftersom jag snart ska åka till Ljusdal. Återkommer hem på söndag

// M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0