Trist

Jag hade en trist kväll i går. Aldrig kul att gå på dans själv men extra trist när det är nonstop och det är ett band man inte pallar. Var på Jannez och Mickeys i går. Har nog aldrig gillat Jannez. Inte blev det bättre när det kändes som om de pajjade 2 låtar för mig. Bland annat Jennie let me love you. Och när de satte igång med 7mila kliv så hade jag lust att börja ropa på Anders Larsson (Date´s ledsångare) eller Martin Stenmarck.
Det är dessa två som kan göra låten bra.
Jag ska inte dra upp alla grejer. Ryser bara jag tänker på en av sakerna ha ha ish.
Men Mickeys var bra som vanligt. Hälsade såklart till Markoolio från Anna Book (Internt skämt) he he.

Sitter här och äter gröt. orkade inte göra nått annat och nått måste jag få i magen innan jag ska iväg och träna. Ska testa på nått nytt idag. Ska bli spännande eller hur jag nu ska utrycka mig. Jag skiter i att byta buss istan, utan åker lite extra med 4an. Visst den går inte ända fram men då får jag en liten uppvärming i form av en promenad.

21 dagar kvar

Ska slänga i mig resten nu och sedan slänga ner grejerna i ryggan och dra.

Tjing
Mikkis
2008-08-31 @ 21:34:23
URL: http://musse83.blogg.se/

Hörru du glömma Kim på 7 mila kliv ;P

Va e de du säger, de kan ju va skit kul o gå på dans själv :P MEN fördelen e om de e ett band man känner o gillar som spelar ensamma. De lät ju de me haha.

Maria
2008-09-01 @ 21:37:45
URL: http://mariachen.blogg.se/

Nej Mikkis jag glömde inte Kim. Jag uteslöt han. Visst han kastrerar inte låten men jag kan inte påstå att jag njuter när han gör den. Tyvärr.

Sanna
2008-09-14 @ 00:54:33
URL: http://sannanaz.blogg.se/

Jag hade inte heller så kul den kvällen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0