Tisdag

Yepp jag har noll fantasi idag. Därför får ni stå ut med en tråkig överskrifft.
Var ute och åt med mamma och lillebror idag. Försenad födelsedagsmiddag. Yepp jag fyllde ju den 4e.
Vi har som en tradition att gå ut och äta vid vissa högtider. Mmm gott var det.

Men snälla nån. Jag vet inte alls vad jag ska skriva. Jag har för mig att jag tänkte skriva nått annat oxå.

Funderar om jag ska in och leka lite i photoshop fastern jag är trött. Härom dagen gjorde jag klart 2 grafiker på Erik Segerstedt till 2 bekanta :) Verkar som de blev riktigt nöja :) Den ena blev jag skitnöjd med. Till och med Stina fick spader över den och annars brukar hon bara säga nått med *ser bra ut* och hon är själv en sån som leker i photoshop så det kändes kul att hon gilla det ;) Även om det viktigaste var att Jessica och Pernilla gillade dem :P
Men jag var för en gångs skull nöjd över nått jag gjort :)

Nej nu ska jag hitta på något annat

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0