Ny vecka

Trist väder idag. När jag vakna i morse så sucka jag bara när jag såg den gråa himlen och regnet. Som tur var så kom jag ihåg att ta med paraplyet. Idag var första dagen på flera veckor som jag skulle få träffa mina barn igen. Först hade jag semester 1 vecka. Sen när jag kom tillbaka så skulle jag vara på en annan förskola eftersom vi slagit oss ihop med den i 4 veckor. Och då var det typ inga av min förskola där. Och förra veckan var vi tillbaka igen men inga barn på min avdelning så jag hjälpte till på en annan. Idag däremot hade det kommit några st. Gud vad mycket ett litet barn kan växa bara på några månader. Och det märks ju så mycket på de små oxå som är typ 2 år.

Nej kanske dax att ta tag i städningen. Tänkte jag skulle försöka få till lite idag när det är detta trista vädret.

Tjing // M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0