Vår

Yepp den kom hit tillslut verkar det som. Medans vissa ställen har haft vår skit länge så kom våran nu. Ha vi fick videung mitt i vintern. Då står man där och nynnar på sov du lilla videung.
Men nu har det iallafall börjat smälta. Ungarna hittar tusselago. Gräset tittar fram lite lätt.

Det negativa är ju att det blir dammigt av allt grus som ligger här och var. När jag sitter på bussen på väg till jobbet så har jag svårt att andas för jag känner hur den torra från gruset tar sig in i luften i bussen.
Fast vänta bara tills det är pollen dax. Det lär väll komma snart.

Jag välkomnar våren även om jag får andningsproblem ;)

Träffa mamma i går kväll och gav henne linnet jag hade beställt. Hon ska skicka tillbaka det. Det är ju det negativa med att beställa kläder. Men ibland har man tur men denna gången hade jag otur.

Idag ska jag se om jag kan städa upp lite här.

Tjing tjing
Suzz
2008-04-19 @ 14:41:22
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Mmhmm, våren är inte så otroligt trevlig med all allergi som svämmar över, men samtidigt såklart mysig också! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0