Trött

*Suck* den här dagen blev inte som jag hade tänkt. Hade tänkt vakna upp någolunda utvilad och städa lite men jag känner mig typ död. Vad gjorde jag i natt egenkligen. Men jag drömnde en massa så det kan ha varit det som gör mig trött. Kroppen lät sig inte vilas lixom.

Drömnde bland annat om en person jag inte har träffat på flera år. Lite väl länge sedan känns det som

Och ute snöar det som vanligt. Fast enligt SMHI så skulle det inte snöa nått idag. Yea men right lixom.
Såg att det skulle vara en stor sol nästa vecka. Det kan bli intressant.

Oså har jag ont i ena axeln och armen idag.

Klago bloggen är i full gång ;)

Ska snart tvinga ut mig i snön.
Kan vara skönt med lite frisk luft.
Jag försöker röra mig på ett eller annat vis varje dag

Såg att det är en film i kväll. Butterfly effect. Tror jag ska se den

Känns som denna blogg blev lite flummig nu. Precis som om jag skriver i sömnen.
Ska väll snart ta och bege mig ut i snön.

Tjing tjing


image155



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0