Ha ha ha snyggt

Ha ha sitter och lyssnar på rix topp 6. Jag bestämnde mig för att ringa och rösta. Ja hör och häpna jag ringde. Jag med min teleskräck. Jag kom fram i allafall.
Erik: Rix fm Erik
Jag: Tjenare Erik
Erik: Tjenare vad heter du?
Jag: Maria
Erik. Vad ska du göra i morgon då?
Hm var inte så där jag hade tänkt att samtalet skulle gå. Jag hade bara tänkt säga vad jag skulle rösta på. Ha ha och jag kläcker ur mig att jag inte vet. Erik sa nått att ja det är ju valborg. Ja städa kanske säger jag. Då skratta han. Konstigt? Näe ha ha. Vem skulle inte ha skrattat åt det. Jag va såklart artig och frågade vad han själv skulle göra. Jobba verkade det som. Sedan berättade jag att jag ville rösta på E.M.D.
Det skulle han fixa.

Fråga mig inte vart jag fick rycket ifrån att ringa. Har ringt och röstat där förr men det var länge sedan. Nått år sedan till och med och ja jag tyckte det var jobbigt att ringa men det är väll så när man har teleskräck men då känner man sig duktig de gånegr jag klarar det he he. Och eftersom han spelar in samtalet (han svarar under låtarna) så kan man vara berred att höra sig själv i sändning nån minut efter att man lagt på. Har varit med i sändningen 2 gånger he he. Paff jag blev att höra mig själv då. Satt där helt lugnt och plötsligt hör man sig själv i högtalarna ha ha. Mins att Linn hörde av sig på den tiden och sa att hon hört mig.

Mår lite illa och har ont i magen. Vet inte om jag ska skylla på chokladkakan eller ej. För det började efter att jag åt den. Fast det kan ju hända att det skulle ha dykt upp ändå. Träffade Tessan och en polare till henne för en fika innan jag åkte hem från jobbet (jag mellanlandar ju ändå i stan, byter buss alltså) och vi tänkte testa ett ställe vi ej varit på förut. Jag tog en chokladkaka med grädde. Den var god utom den där hårda chokladsmeten som var åvanpå. Det var i slutet av fikat som jag började känna en konstig känsla i magen. Men det var inte fören jag kommit hem som jag blev jätte trött o inte ens kunde sitta upp utan var tvungen att lägga mig i soffan. Tog mig ett bad för ungefär 1 timme sedan och nu känns det lite bättre. Får hoppas jag är bättre i morgon. Mikkis föreslog att jag skulle dricka avslagen cola och äta mariekex mot illamåendet. Har inget sånt hemma. Avslagen cola mins jag att jag brukade dricka när jag var barn och hade typ magsjuka eller nått sånt. Funderar på att gå till affären och köpa lite mariekex och kanske en liten cola. Kan ju vara skönt att komma ut lite oxå.

Än så länge har jag inte kommit i direktsändning så jag kanske slipper idag ;)
E nog lika bra som jag svamlade ha ha.

Riktigt fint väder idag. det trodde jag inte i morse när jag tittade ut. Då var det mulet och det såg ut att bli regn när som helst men det sprack upp.

Nu dök låten som jag röstade på upp.
E.M.D. - Jennie let me love you
Diggar den låten. Vore kul att se grabbarna live nångång.
Har sett Erik live en gång men då som solo

Nej ska ta och klä på mig och gå till affären. Får hoppas lite luft gör susen
Suzz
2008-04-30 @ 13:42:44
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Jennie let me love you aahaah ... *SUCK* Där kom den IGEN! *asg*

Guchie
2008-05-01 @ 14:34:25
URL: http://www.guchie.se

Åh älskar matte i den låten från början där... *slår igång låten*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0