Fredag

Yepp nu är det helg. Sköööönt :)

Har min winamp igång som vanligt och det hoppas mellan låtarna men nu är det samma låt
som har gått några gånger.
Emil Sigfridsson - Stad i ljus
Gillar hans sätt att sjunga den. Så nu får grannarna stå ut med lite upprepning här.

Kvällen har varit lugn. Har suttit och tittat på Så ska det låta.
I kväll kvittade det vilket lag som vann eftersom jag hade en favorit i varje lag.
I ena laget hade jag Amit Paul och i det andra Andreas Lundstedt. Två killar som verkligen kan sjunga.
Andreas drog några låtar som fick mig att bara luta mig tillbaka o lyssna.
Mins inte vilka låtarna var men jag gillade det jag hörde.

Mycket prat om musik nu jag vet men jag ÄLSKAR musik. Musiken är mitt syre.

Funderar på om man kanske ska ta och gå och lägga sig men håret är fortfarande blött.
Får väll läsa lite innan så det får torka lite mer.

Sov gott på er

// M



image158



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0