Aj min rumpa

Aj min rumpa. Det är ditt fel Lenny ;) Hm det där lät ju bra oxå :P
Kanske dax för en förklaring för er som läser detta annars kanske ni får för er en massa saker he he.
Jag gick min första spinningkurs i går. Och det var ett tag sedan jag satt på en cykelsadel. Snacka om att jag hade ont men jag kämpade på ändå. Inte konstigt att jag har ont idag då.
Och vad har Lenny med detta att göra? Han kör själv spinning och när han har pratat om det så har man börjat fundera om man kanske ska testa. Och bara för nån dag sedan sa Lenny att det är jätte kul med spinning när jag nämnde att jag tänkte testa så ja jag hamnade på en kurs i går. Vilka miner jag kommer att göra så fort jag sätter mig ner idag. De på jobbet lär titta konstigt på mig ;)

Jaha så är det vinter igen. Jag som var så glad at det hade börjat smälta lite.
Det var ju på G att bli vår ju men det han aldrig bli det.
I går snöade det som fan. Jävla april väder.

Hade tänkt gå på gympa idag men insåg att jag inte kommer ha tid för det. Får kolla gympa listan sen i kväll och se om det är nått annat pass i veckan som passar mig. Jag går efter inströktörer. har testat några olika. Vissa kan få igång mig. Vissa inte. Jag gillar hon som är på tisdagar men som sagt så får jag ta nån annan denna vecka. Ska på möten och andra saker idag.

Nej måste ta och jaga tandborsten nu för snart måste jag dra till bussen. Jobb dax.
Ulrika
2008-04-08 @ 08:08:12
URL: http://ulrikazafrans.blogg.se

Men tycker du ändå inte det är en kärlig känsla... ??? Man känner sig så duktig...

Maria
2008-04-08 @ 18:19:41
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Ulrika: Jorå det är klart att man känner sig duktig :) Duktighet gör ont *skratt*

Suzz
2008-04-08 @ 18:49:39
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Hahaha! Jaa, första meningarna lät ju inte alls sådär kanon bra! :p Men, du får nog ha lite ont i röva ett tag ska du se ;)

Mikkis
2008-04-08 @ 20:26:13
URL: http://musse83.blogg.se

Du e föööör strong Majja!!! Hejja asså! Vet va du menar me ont i rumpan!!! AJ! Hahaha min rumpa e inkörd nu xD Så nu kan ja cykla utan smärta i den :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0