Löven anfaller

Idag var jag puckad nog att cykla till mamma istället för att ta bussen. Bra med motion ja men det var storm ute. Det tog extra lång tid att ta sig till mamma och man fick mycket mer motion än som var meningen. Var en aningen knäckt när jag kom fram ha ha.
Jag och mamma skulle gå på djurens dag på travet eftersom några katter från kattklubben skulle vara där och eftersom jag ska börja praktisera på kattklubben på måndag så.
På vägen dit så blev jag nerslagen (ha ha inte riktigt men ändå) av ett löv me kvist som kom farande. Hela tiden när man var ute så kändes det som om man blev överfallen av alla löv.
Det var en kanin som rymnde och krockade me mitt ben när han/hon kom springande i huset. Jag fick träffa kvinnan som jag ska gå med på måndag. Det är tydligen svårt me folk på förmiddagar så de känner sig lättade eller vad man ska säga att jag helst vill jobba förmiddagar.
Jag passade på att äta hos mamma men när jag skulle hem så låste jag in cykeln i deras cykelrum och tog bussen hem. För det blåste fortfarande massor + att jag hade två tunga kassar med mig oxå. Det skulle aldrig ha slutat bra ha ha.

Jag ska byta matta i vardagsrummet. Den jag har nu är vit. Eller den var vit en gång i tiden.
Jag har varit less på den länge och mamma undrade om jag ville ta min matta från mitt flickrum i stället. Den behövs bara göra en tvättning. Ja visst varför inte. Jag gillar den mattan och den skulle passa in i vardagsrummet. Mitt vardagsrum går mest i tarakotta, grönt och brunt. Det är inte många färger som passar till mina tarakotta väggar men grönt går bra och eftersom jag gillar grönt så är det ju bra :) Har gröna gardiner och grön soffa och när mattan kommer så blir det lite mer grönt. När den blir tvättad är en annan femma ;)

Natti på er
Emma
2007-09-20 @ 22:15:45
URL: http://emmaa87.blogg.se

Motion ger gått :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0