Gott med morot

Urs idag har det varit en sån där kurig dag. Nog för att det har var kyligt den senaste tiden me en massa regn (och idag var inget undantag) så kändes d på nått vis på ett annat sätt idag. Som det brukar kännas när vintern är på ingång. Jag kände mig väldigt frusen när jag kom hem från träningen. Så istället för mjölk eller vatten så tog jag mig en varma koppen till mina mackor. Men det hjälpte inte så mycket. Då var det skönt att krypa ner i badkaret i det varma vattnet.

Nu har solen tittat fram lite men det är säkert bara för att reta oss lite. Typ "ha ha mig får ni inte se mycket av, visst e jag fin". Typ nått sånt.
Men jag hoppas vintern håller sig borta ett bra tag till.

Sitter o knaprar på en morot *gotti* och lyssnar lite på musik (gud vad ovanligt att jag lyssnar på musik, eller inte *skratt*). Funderar på om jag ska ut och cykla lite men då lär det väll börja regna igen och molnen ser inte så inbjudande ut så jag kanske skippar. Vi får se.

Nu ska jag knapra vidare på min morot och fortsätta glo runt på nätet lite

Tingeling / M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0