*Gäääsp*

Men suck. Hade skrivit klart min blogg oså blir det nått fel så allt försvann och nu måste jag skriva nytt. Om jag ens mins allt jag skrev. Får göra ett försök. Nu lär det stå att det är den 12e när detta postas bara för det men ni får lossas att det är den 11e.

Känner mig väldigt trött och har gjort det i några dagar. Undra vad det kan bero på.
I går (den 10e) hade jag en katt efter mig när jag skulle gå till affären. Kissen ville verkligen ha uppmärksamhet. Han/hon mjauade och slängde sig på rygg och såg bedjande på mig. Jag fick gå slalom en bit för kissen sprang framför mina fötter. Det jobbiga är att jag är en känslosam människa som tänker för mycket. Det gjorde lite ont när jag började fundera på om kissen hade nått hem osv. Jag vill att alla ska ha det bra.

Idag (den 11e) så var jag på akupuntur. Jag har slutat räkna nålarna för ibland sätter hon i nån extra. Men nångång nämnde hon nått om 14 nålar så jag kan i allafall säga att jag har minst 14 nålar i mig. Det jobbiga är när en nål råkar komma åt en tår nerv. För fastern det inte gör ont så kommer det en tår. Ibland kan det gå flera gånger utan att det händer men de senaste två gångerna har hon kommit åt en sån nerv så en tår har kommit.

Topmodel och idol är samma tid så jag brukar spela in topmodel och titta på idol men idag var det tre stycken avsnitt av topmodel efter varandra så det fick bli tvärtom idag. Jag hade inte direkt någon favorit i topmodel men jag tycker nog att rätt person vann :) Nu är det slut på den amerikanska och snart börjar den svenska. den svenska e inte lika bra men ska titta ändå :)
Än så länge har det inte dykt upp någon i idol som jag direkt har fastnat för men jag brukar inte direkt fastna för någon speciell på första audisionen. Det har varit några tjejer än så länge som jag har tyckt varit helt okej. Men en gång har jag faktiskt fastnat för en person första gången jag hörde han. Det var år 2005 och personen jag pratar om är Sebastian som kom 2a i programmet. Han fastna jag direkt för på hans första audision. Ett sånt där halleluja moment.
Nu är det bara att vänta och se vem man kommer att fastna för. För än så länge har ingen dykt upp som fått mig att tänka *oh den personen är grym*. Men det kanske kommer. Vem vet.

Nej funderar på om jag ska gå och natta.
Natti på er och sov gott!

// M



40984-82

Denna bilden är inte tagen idag och man ser inte alla nålar men så här ser det ut på ett ungefär



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0