Tröttis

Jag har fått mindre gjort än vad jag trodde idag. Attans. Jag är tvungen att vänta med lite tills i morgon fastern jag egenkligen inte har tid men jag orkar bara inte. Ska strax gå och lägga mig.

I morgon kommer Suzz. Ska bli jätte nice :) Oså hoppas jag att jag är piggare i morgon me tanke att man ska upp tidigt o jobba o sedan ska man vara vaken jätte sent oxå.

Läste att det ska bli en Magnus Carlsson helg denna helg på svenska favoriter. Nice nice. Tur att man kan lyssna via datan eftersom jag inte har svenska favoriter på min radio.

Fattar inte att jag sitter här och svamlar. Lika bra att jag tar och kryper till kojs

Natti /M
Amanda
2007-10-26 @ 11:13:55
URL: http://margona.blogg.se

när börjar det i furuparken ikväll???




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0