Promenad

Idag drog jag ut på promenad. Snön har typ försvunnit nu så jag skippade vinterskorna. Tog en promenad till furuparken. Var en hel del vattenpölar men det var bara att gå slalom och hoppa lite. Det började små regna men jag fortsatte gå ändå. Lite regn har inget dött av och det var inte så farligt mycket som dala ner. När jag var nästa hemma så svängde jag av till affären. Då blev promenaden lite längre oxå. Måste ha fil till frukost.

Ja frukost ja. Hör och häpna jag äter frukost. Jag har svårt att få i mig nått på morgonen men de senaste veckorna tvingar jag i mig frukost varje morgon. Känner mig duktig ha ha.

Har haft ont i nederdelen av ryggen både i går och idag.
Får hoppas på att det är bättre i morgon me tanke på att det är dax för praktiken igen.

Ska lägga mig i soffan en stund nu tänkte jag och glo lite på tv och vid 20.00 tiden är det dax för
"Ensam mamma söker"

Ta vara på varandra

// M
Emma
2007-10-14 @ 22:38:59
URL: http://emmaa87.blogg.se

Jag fick själv en städkick hhaha...Nje ska köpa en ny video




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0