Men slå mig

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga. Och ändå går jag ibland runt och tänker att detta ska jag skriva i bloggen sen. Gör jag det? Nope. Oså glömmer man bort sedan vad man skulle ha skrivit och då har det gått flera dagar. Undra om jag kan skylla på att jag jämt är trött så jag inte orkar ta tag i det.

Men nått kan jag i allafall skriva. Min polare Hummern har fått fnatt (igen) ingen ovanlighet i o försig. Hon har fått för sig att jag ska komma ner och hälsa på henne o betalade tågbiljetterna som en julklapp åt mig. Så jag ska tydligen till Göteborg den 14e dec. Kul kul :) Blir bara några nätter men på de få nätterna (eller dagar kanske he he) ska man väll hinna umgås och även träffa Em. Kungälv ligger ju inte så farligt långt från Göteborg. Kanske vi kan åka hem till henne en sväng oså kan jag ta med hennes presenter. Jag tycker om hennes rum på nått vis. Det är inte så jätte stort men ändå tycker jag om att vara där inne. Aja hon ska gå med på det oxå :)
Men i allafall så ser jag fram emot resan.

Idag var det en sån där dag som man bara ville ligga kvar i sängen. Eller förmiddag kanske man ska säga. Förmiddagen var jobbig och en del saker gick fel eller tjorvade. Bara att hoppas att morgondagen blir bättre

Det blåste som tusan idag. Gick man ett steg frammåt så kom man 3 bakåt typ. Och det var inte lite löv som blåste omkring heller. När jag var på väg från praktiken så åkte en bil förbi. En massa löv kom oxå farande strax nedanför bilen. Det såg lite roligt ut. Såg ut som löven transpoterade bilen :)
Jag promenerade till stan och tog bussen till Onoff och hämtade min filmkamera som efter 1 månad hade fått komma hem igen. 2 veckor blev 1 månad. Jag kände mig ganska ignorerad av snubben som skulle hjälpa mig så tillslut kom en ung fin kille från en annan avdelning (han hade väll sett mig stå där) och hjälpte mig. Tack :)

Klockan är snart 22 så det är dax att gå o lägga sig. Ja jag sa ju att jag jämt är trött numera.
Natti på er
Anonym
2007-10-09 @ 21:56:53
URL: http://emmaa87.blogg.se

Ja de har du spanka själv bloggar man ju typ varje dag nu xD

Magdalena
2007-10-10 @ 08:40:49
URL: http://makane.webblogg.se

Mmm jag är också kass på att blogga. Irriterande... Oh, Göteborg minsann, så du ska ner till Bästkusten, Sveriges framsida. ;) *kram*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0