Tema: Gospel

I kväll var temat gospel. Jag kan inte direkt säga att det kändes så gospel me dessa låtar.
Men det är inte jag som hittar låtarna till teman.

 

Marie var först ut med låten "How will I Know" (Whitney Houston).
Jag fastnade inte lika som jag brukar göra men hon var inte dålig. Hon får godtjänt.

 

Sen var det Andreas som gjorde "I still haven´t found what I´m looking for" (U2).
Näe det där var inte speciellt bra tyvärr. Jag märkte knappt när han började gå omkring.
Jag blev inte fast helt enkelt. Han var sämst i kväll.

 

Sen var det Mattias med låten "The World´s Greatest" (R. Kelly).
Han började lite lamt men sedan satte det fart. Då började jag gunga me.
Synd att det inte var så från början med. Det kan han ha förlorat mycket på.

 

Sen var det Daniel som sjöng "California Dreamin" (The Mamas and The Papas).
Han va bäst i kväll. Mer behövs inte sägas

 

Sist ut var Amanda med "Suspicious Minds" (Elvis)
Jag brukar inte gilla henne men hon var helt okej i kväll

 

Så vem vill jag ska åka ut? Andreas
Men eftersom tittarna brukar rösta så mysko så tror jag tyvärr att Mattias åker ut i kväll.

Han har mer kvar att ge. Hoppas han får vara kvar och får visa upp det.
Men tyvärr så tror jag att det blir Matte som får åka hem i kväll.

Emma
2007-11-16 @ 23:14:48
URL: http://emmaa87.blogg.se

Daniel e alltid bäst




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0