Sjukis

Jaha så var det dax igen.
Jag märkte i går kväll att nått var på G men jag hoppades att en natts sömn skulle hjälpa
men tji fick jag. Jag mådde sämre.
Men jag tvingade mig upp och åkte till praktiken.
Komiskt hur man kan förändras. För några år sedan så skulle jag ha stannat hemma för en mini huvudvärk.
Nu åker jag fastern jag mår illa och känner mig allt annat är kry och jag kämpar mig igenom dagen.
Kanske jag blivit vuxen, eller bara mer ansvarfull kanske man ska se det snarare eftersom många vuxna är så som jag var för några år sedan.

Härom veckan var jag oxå dålig men gick o jobbade hela veckan.
Sedan blev det bra men nu är det dax igen.
Har druckit 3 koppar te idag och värmt lite svartvinbärs saft.
Hemma gjord såklart (fått av mamma). Sånt man köper på affären är inte lika nyttigt.

Får inte glömma att skriva att min lillebror tog körkort igår :)
Han ringde i går o frågade när jag kunde äta kina
Det var detsamma som att säga att han klarade uppkörningen.
Jag, Tobias och mamma ska äta på kina resturang när han fått körkort och igår körde han upp.
Och han klara det. Grattis Tobias :)

Nu ska jag ta och stänga av musiken och datan och gå och lägga mig.
Får hoppas att en natts sömn gör mig bättre.

Natti på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0