Sjuk

Urs mår inge vidare men nu mot kvällen är det lite bättre men det betyder inte att jag e på väg att bli frisk. Men man kan ju hoppas att det går åt rätt håll :)
Har inte orkat göra så mycket idag. Har mest legat i sängen.
Men jag bytte till soffan en sväng oxå.
Omväxling förnöjer ;) Har inte orkat sitta upp så mycket.

Hade så tråkigt. Va inget på tv men jag glodde på High school musical 1 och 2. De var väll okej men jag retade mig så mycket på att det syndes så jävla mycket att de mimade.
Verkligen syndes överdrivet mycket.
Till o me en 4 åring skulle ha reagerat.
Oså reagerade jag på första filmen att de som klippt filmen nog hade klippt lite mysko.

I morgon ska jag äta middag hos mamma förhoppningsvis. Beror på hur jag mår. Men jag blev så sugen när hon sa att de skulle äta kebab. Så jag hoppas att jag klarar av att åka dit :P
Måste ta det lugnt nu om jag vill bli frisk.

Nej jag ska ta och göra mig i ordning för sängen och hoppas på att jag e bättre i morgon

Natti på er
Tiia
2007-11-18 @ 03:03:03
URL: http://hush.blogg.se

Jag såg kanske 10 sekunder av filmen (när den redan hade börjat en halvtimme tidigare)och blev less på en gång. Den filmen får inga fler chansen av Tiia iaf

Emma
2007-11-20 @ 15:47:21
URL: http://emmaa87.blogg.se

han ska göra både och




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0