Seg

Trött, seg och förkyld. Väldans vad trevligt eller inte.
Verkar som det är någon bacill i kroppen som har svårt att släppa taget.
Men jag får vara glad att jag inte mår som för någon vecka sedan.

Var på bio i tisdags och såg Heartbreak kid. Helt okej film faktiskt.
Så har du inte sett den så se den :)
Ha vi trodde först att det bara skulle bli vi 3 i sallongen (jag, tessan o en polare till henne)
men när reklamen hade börjat så kom det 4 till.

Nu har man fyllt på träningskortet oxå. Och fyllde på me lite extra denna gången. Förut har jag bara haft styrketräning på det men nu har jag även arobics. Jag märkte i onsdags att jag inte var helt kry o att jag nyligen varit ganska sjuk. Så jag tog det lite lugnt. Låter denna vecka vara lite halv börjande bara. Inte bra att börja på stort direkt när man varit sjuk nyligen. På söndag ska jag iväg på ett pass för rygg, ballans och bål.
Tessan ville testa det så jag joinar och ser hur det är.
Jag har ju ryggproblem så det kan ju vara bra för mig :)

I kväll är det idol. Jag hoppas på att Amanda åker. Jag tål henne inte men efter att Daniel åkte så vet man att allt kan hända. Men jag ska ta och klä på mig osv innan det. Knappt en timme kvar nu. Tog mig en dusch och har inte orkat klä på mig nått mer än en morgonrock.
Fick lite julmust av mamma som jag ska smaska på till idol. Gottigott.

Min näsa och hals byter plats. Om jag har ont i halsen så är näsan bättre. Blir näsan sämre så blir halsen bättre. Det är som om jag är fast så. Ärligt så föredrar jag att ha näsproblem än halsproblem men jag vill gärna bli kvitt båda två tack.

Nej som sagt. Kläderna kallar

/ Snörvlande Maria Allmänt <a href="http://www.blogtoplist.se">Bloggar</a>



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0