Mowhahhaaa

Jag trodde inte mina ögon.
Jag var hem till mamma igår och passade på att ställa mig på vågen.
Jag trodde jag såg fel så jag ropade på min bror att han fick kolla.
Mamma ville att Tobias skulle ställa sig på vågen så att vi såg om det stämde och det gjorde det.
Jag har gått ner 3 kilo på 2 månader.
Okej det låter kanske inte mycket men för mig som har kämpat hela året me att gå ner i vikt (men det har gått tvärtom) så kändes det toppen.
Folk har till me undrat om det var nått medicinskt problem eftersom jag inte gick ner och blev större fastern jag rörde mig bra och åt ganska bra osv.

Passade på att mäta oxå och jag hade gått ner 3 cm på magen och 2 cm runt rumpan. Nu får vi hoppas att det inte vänder och går uppåt igen men detta var goda nyheter tycker jag :)
Så som jag har kämpat.
Sandra
2007-11-05 @ 12:50:09
URL: http://gudis.blogg.se

Grattis!! Va skoj!!

Emma
2007-11-07 @ 11:57:07
URL: http://emmaa87.blogg.se

Jag ska gå ner as mkt tills båten :) Bra att du går ner iaf :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0