Men snälla

Okej nu tittade jag inte på idol igår. Såg bara Andreas och Amandas första framträdanden. Jag klarar inte av Amanda. Har aldrig gjort och jag tycker inte att hon kan sjunga. Fattar inte att hon är kvar. Stina messade mig och Suzz när vi var på dansen o sa att Daniel hade åkt ut. Eeee va? Okej nu vet jag inte hur det var i går men Daniel har varit bättre än Amanda hur länge som helst. Kan inte fatta att han åkte ut och att Amanda är kvar.

Nu är alltså Andreas, Amanda o Marie kvar. Jag hejjar på Marie. Hoppas hon vinner allt.
fia
2007-11-24 @ 16:34:12

I agree with your point!
men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

Tiia
2007-11-26 @ 14:08:02
URL: http://hush.blogg.se

Nu när Daniel är ute så skiter jag i vad som händer. Jag hejade på honom och nu är han inte kvar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0