Går åt rätt håll

Jag känner mig ganska bra nu. Har varit sjuk i nästan 2 veckor. Och korkat nog jobbade jag en vecka av det. Men bara för att det var sista veckan på praktiken men det gjorde säkert så att kroppen hade svårare att släppa sjukan. Nu känner jag mig ganska bra :)

Idag tog jag en promenad för första gången på ett bra tag. Tog det ganska lugnt tror jag. Ville inte att sjukan ska komma tillbaka. Var inte så farligt kallt ute. Enligt min termometer så var det minus 1 bara. Var riktigt fint ute me all frost på träden.

Nu ska jag ta och städa upp lite. Försöka i allafall. Får ju besök av Suzz på fredag och vill att det ska se någolunda ut då :)
Har inte orkat göra så mycket här hemma medans jag var sjuk så det är dags nu.

// En nästan frisk Majja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0