Amit Paul

Det är några år sedan som A-teens la av nu och medlemmarna har gått sina egna vägar.
Det var tyst om Amit ett bra tag men nu är han i farten.
Ibland brukar jag logga in på hans hemsida och lyssna på låtarna han har där. Finns en hel del demos (Min stora favorit är Can't see).
Jag gillar det jag hör och jag är säker på att om han bara får chansen att visa upp sig som soloartist så kommer det gå jätte bra för honom.

Killen har grymt bra röst och han är jätte bra på scen.
Jag har följt hans utveckling. Jag har gillat han sedan början av 1999. På den tiden han var med i Abba Teens (som senare bytte namn till A-teens)
Åren har gått och även om han var bra redan 1999 så har han
utvecklats genom åren och inte till det sämre.

Nu när det är på väg att bli sommar så är det en hel del festivaler på gång. Både stora ocvh små och det vore jätte bra om han hamnade på en sån :)
Och jag hoppas såklart att han kommer ha framträdanden / signeringar i min stad (Östersund)

Så hur ska man beskriva killen? Oj det är inte lätt. Det bästa vore om man träffade han och såg han med egna ögon men jag kan säga så här. Killen är jätte go, cool och snäll.
Han ser jätte bra ut och sjunger jätte bra.
Vad mer kan man begära lixom :)
Ärligt talat så är det svårt att hitta ord om honom. Han måste helt enkelt upplevas.
Det finns ingen som han <3



40984-73



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0