Begravning den 19e

Jag hatar begravningar. Blir nr 2 i år. I januari dog momme och nu i juni dog farmor.
Den 19e juni ska det bli begravning. Urs. Som att det inte räcker med en i år

Pappa var på begravningsbyrån idag och bokade sånt där. Han ringde nyss och berättade datum och tid. Blir att leta rätt på de kläder jag hade på mommes begravning.
Om jag kan minnas vilka kläder det var. Får fråga mamma.

Jag e hungrig. Tror jag ska ta mig några kiwis

// M
Emma.S
2007-06-26 @ 20:18:55

Usch ;( aldrig kul med begravningar.
Ska tänka på dig gumman <3

Anna
2007-07-02 @ 11:47:59

Usch vad tråkigt jag vet hur det är:(

Magdalena
2007-07-03 @ 10:10:32
URL: http://makane.webblogg.se

Tack för titten på min blogg. :) Njae, tror hon är lite för liten för sånt. känns så iallafall. Men det är klart, det är ju värt att kolla upp.
Begravningar är vidrigt.. Min farfar och morfar dog med bara 3 månaders mellanrum förra året. Så jag vet, det gör ont. :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0