Magnus Carlsson. Live forever - The album

Magnus Carlsson har släppt ett nytt album. Såklart får han inte högre än 3 av kritikerna men d var väntat. De gör alltid så. Absolut när det är saker jag gillar. Därför brukar jag kolla när de har skrivit dåligt om nått o sedan visar det sig att jag verkligen gillar det oså skuter just de skivorna i luften eller hur man nu ska säga. Det går i allafall bra för dem.

Jag kan i allafall rekomendera denna skiva.
Min favorit låt heter You. Men det finns även andra låtar som verkligen fastnar hos mig.
Som Never walk away och I need your love. Och får såklart inte glömma Live forever.
Men jag gillar hela albumet men det är alltid så att det finns låtar man gillar lite extra. Fråga mig om nån vecka och jag har säkert bytt ut nån.

Kan nästan kalla skivan för Barbados disco eller nått sånt. Lyssnar man noga så hör man lite Barbados i det och även Magnus kallar d som lite Barbados blandat med Alcazar och jag måste hålla med. Och blandat med nått mer oxå.

Denna skiva är mycket bättre än hans förra skiva. Och jag rekomenderar verkligen
Magnus Carlsson, Live forever - The album


40984-75



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0