En blogg helt enkelt

Var på bio i kväll och såg Harry Potter. Ha ha jag slumra till flera gånger. Det beror inte på att filmen var tråkig även om den tillhör en av de sämsta Harry Potter filmerna. Men jag sov inge vidare i natt. Gick o lade mig efter CSI men jag kunde verkligen inte somna. Jag bara låg och o vände o vred på mig. Och hur brukar det bli när man verkligen vill somna men inte kan? Jo man blir kissnödig hela tiden just på grund av att man inte vill bli det för då måste man gå upp o då kan man verkligen inte somna. Jodå så blev det i natt oxå, hela tiden. Och inte bara det. Jag har ju hosta numera och den satte igång som tusan i natt bara för att jag ville sova. Tack för den. Så det blev inte så mycket sömn i natt. Kanske inte så konstigt att jag slumrade till några gånger under filmen men jag hämta mig snabbt som tur var.

Idag har det varit en sån dag som det mesta har gått åt skogen. Hoppas däremot att det är över nu. Alltid lika kul när sånna dagar kommer *ironin osar*

17 dagar kvar till min födelsedag

// M
zara
2007-07-19 @ 09:16:12
URL: http://zara82.blogg.se

jag har oxå jobbat som elevassistent till autistisk pojke, mycket givande jobb

zara
2007-07-19 @ 21:39:10
URL: http://zara82.blogg.se

Ja emil e ingen hjälp, större godisgris får man leta efter! :) Vatten e bra, men jobbar ju på H&M så de e svårt att springa å dricka hela tiden. Ska verkligen försöka skärpa mig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0