Coola killar

Satt och lyssnade på min mp3 idag när jag satt på bussen och då dök Coola killar upp med Arvingarna. Och på nått vis så började jag tänka på när jag gick i 6an.
På den tiden så hade vi en gång i veckan en sorts musik tävling. Vissa i klassen skulle ta med en låt och spela upp den oså skulle de andra rösta osv.
Jag mins att jag en gång tog med Coola killar.
Vad tiden går fort.

Tänka sig att man har gillat Arvingarna i över 15 år. Lite latjo sådär. Och att vissa låtar kan sätta igång minnerna. Men det är inte alltid minnerna kommer igång fastern man lyssnar på den låten. T ex Coola killar. Jag lyssnar på den då och då inte tänker jag på när jag var 12 år jämt heller. Utan det bara dök upp idag

Nej nu ska jag sätta igång med disken

// M
charlotte
2007-12-01 @ 15:53:10
URL: http://tegenmark.blogg.se

jasså!! du gillar arvingarna också! Måste säga att du har en bra musik smak! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0