Om jag var vinden

Om jag var vinden,
Fanns jag i björken och i linden,
Du skulle höra alla vackra ord,
Jag viskade om kärleken ,
Om igen,
och igen och igen och igen,
Om jag var vinden,
(vinden)
Skulle jag kyssa dig på kinden,
(kinden)
Du skulle känna mig och höra mig,
(Här hos dig)
Och ana att jag fanns hos dig

Det tar nog tid innan vi ses igen vi två,
(ses du och jag),
Här är vi fast i var sin vrå,
(av världen) ,
Det är så långt hem till dig,
Men ändå ,
Så vill jag att du ska förstå

Om jag var vinden,
(vinden)
Skulle jag kyssa dig på kinden,
(kinden)
Du skulle känna mig och höra mig,
(Här hos dig)
Och ana att jag fanns hos dig

Fast det gör ont så slår hjärtat sina slag,
(slår sina slag)
Som för oss närmare varann
(varandra),
Ge inte upp för det gör inte jag,
Och jag flyger till dig om jag kan

Om jag var vinden,
Fanns jag i björken och i linden,
Du skulle höra alla vackra ord,
Jag viskade om kärleken ,
Om igen,
och igen och igen och igen,
Om jag var vinden, (vinden)
Skulle jag kyssa dig på kinden,
(kinden)
Du skulle känna mig och höra mig,
(här hos dig)
Och ana att jag fanns hos dig,
(fanns hos dig)
Och ana att jag fanns hos dig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0