Nytt år

Jaha så är man hemma igen. Den 26e åkte jag ner till Ljusdal för att stanna där tills den 1a Januari. Det var trevligt. Umgicks me Stina och hade det kul. Vi träffade Klara en dag och drog på bio. Vi såg Holiday. Mycket bra film. Jag grät.

Jag och Stina var även iväg och bowlade. Man bowlar för sällan me tanke på all träningsvärk man fick. Det är kul att bowla.
Stina: Jag är inge bra på det här
HAAA Bullshit alltså :P Strike efter strike. Fast även jag fick fler än jag brukar få. Det var tight mellan mig och Stina men hon segrade :P Grattis då.

Det blev mycket filmtittande där nere. Konstigt att mina ögon inte är fyrkantiga *skratt*

Så nu är det 2007. Vad kommer hända detta år? Nått bra hoppas jag.

Det var ingen snö under jul eller nyår men den 1a januari föll snön ner över Östersund. Lite sent nu va *flaxar me armarna*

Klockan är mycket så jag tror jag ska dra mig till sängen.
Nyårslöften? Jadå sånna har jag men jag behåller dem för mig själv.
God natt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0