Nattelinatt

Har nyss stängt av TVn. Har legat i soffan och tittat på CSI. Ska strax gå och lägga mig *gäsp*
Klockan är över 00.00 så alltså är det fredag nu. I morgon är det lördag. Då ska jag träffa Stina och Jörgen. Wohoo :P Party party eller nått ;) Jag är siste personen ner till Stockholm och Jörgen och Stina kommer att möta mig där nere. Kommer även få träffa Linn och Cissi. De ville dyka upp och hejja :)
Jörgen ser väll fram emot mitt dansande ha ha. Tror han hade roligt åt mig sist då jag fjantade mig. Haaa som att jag var allvarlig me det dansandet. Jag hoppas jag dansar bättre än så ;)

Melodifestivalen på lördag. Hoppas det är bättre låtar då. Jag kommer hålla en tumme för Marie Lindberg. Jag e väldigt nyfiken på hennes låt. Hörde henne sjunga härom dagen (inte MF låten då för då hade hon blivit diskad) och hon sjunger bra.

Du jag har lämnat 4 laxar på ditt skrivbord *pekar*


Näe nu ska jag ta och gå och lägga mig.
Natti på er

// Maria
johanna
2007-02-15 @ 20:55:56

casper är så läcker




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0