Melodifestivalen, deltävling 1. Jönköping

Okej så är första omgången av melodifestivalen över och jag måste säga att jag e riktigt besviken. Alla låtar sög verkligen. Jag satt mest och gapade. Men de två som var bäst enligt mig var Andreas Lundstedt och Tommy Nilsson. Och jag blev förvånad när Andreas inte ens kom till andra omgången. Lixom hallå eller.

Att Anna Book vann var ingen överaskning direkt. Jag gillade inte alls låten men den var medryckande, det var den men den var inge bra. Men Addis Black Widow, vad var det egenkligen för skit?
Anderson & Gibson var en av dem som lät någolunda bra.

Så vilka vann? Jo Anna Book och Tommy Nilsson.
Och till andra chansen kom Elin Lanto och Uno & Irma

Näe första omgången av melodifestivalen är helt enkelt skit. Inte en enda bra låt och de bästa var helt enkelt Andreas Lundstedt och Tommy Nilsson


40984-66
Emma - Hummern
2007-02-03 @ 23:04:27

Missade Andreas Lundstedts låt ://
Tommy Nilssons låt var inte alls bra, usch. .

Anna Books var bra, iaf bättre än många andra. .
Elin Lanto? Hallå eller ^^. . det enda hon sjöng var "money money money money". .hallå Abba ringede o bad o få tbx sitt sound!

Näe hålla med MF va bajs !

Bimbo Boy
2007-02-04 @ 14:34:23
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Heja Anna, Elin och Andreas!!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0