Julen är över

Ja det var den för flera dagar sedan men har inte haft tid att skriva.
Passar på nu när Stina fortfarande sover. Vi ska förhoppningsvis ner till stan sen.
Var där i går med men fick inte allt gjort då.
Skulle köpa en vit BH men kom hem med en röd ha ha. Den är skit snygg. Den finns på bild i min bilddagbok på gårdagens datum (http://mariachen.bilddagboken.se) men en vit behövs så det blir att leta efter en sån med. Fick en del julklappar jag önskat mig. Kul kul :) Bland annat kläder som jag invigde i Duved kyrka den 26e. Vi var där för att se Chris. Lixom man passar på när han är någolunda i närheten. Pappa var snäll o körde oss. 12 mil dit o 12 mil hem typ.
Aja inte ofta det händer lixom :)
Chris blev glad att se oss och skulle kramas innan spelningen. Go killen.
Han var skit bra och gjorde Angels som ingen annan. Woow.

Som sagt så var det stan i går. Passa på att träffa Lisa en sväng för en fika o byta julklappar. Jag fick lite badgrejer. Passar mig jätte bra eftersom jag är en bad tjej.
Tycker om att krypa ner i badet med en bok o bara mysa.
Kändes som man var på stan hela dagen men ändå fick man typ ingenting gjort. Skandal.
Ha det får mig att tänka på en lapp jag skulle ge till Stina från Kjetil. Jag kunde inte läsa hans stil så jag trodde lappen började med "Hej min skandal" ha ha ha.
Snacka om att läsa fel me tanke på att den började med "Hej min sköna"

Undra om man skulle ta och äta nått. Ska låta Stina sova lite till. Sen ska jag ta och hoppa på henne *skratt*
Ha ha jag har mysko tankar idag för nu dök detta upp
Här kommer Pärry
Pärryyyyyy
Prjuf
*asg* bara vissa som förstår. Jag är lättroad just nu märker jag. Massa minnen som dyker upp i skallen. Undra om det beror på att året snart är slut och man lixom går igenom roliga minnen i huvet från år 2007. Om jag börjar nu med det, hur blir jag då på nyårsafton :P Eller jag kanske bara är ute i god tid ;)
Jag har mer roliga minnen från detta år än vad jag har haft de andra åren.
Tack till er som har fått till det :)

Nej nått att äta var det.

// Majja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0