Idol final

Hur blir det i kväll?

image90

Nu är det dax för den stora finalen i idol 2007. Det blev inte som de flesta trodde, att det skulle stå mellan Marie och Daniel. Men det bevisar att allt kan hända. Ingen sitter säkert. Jag måste hålla med om att det är kul att det står mellan 2 tjejer i finalen. Men en av dem borde inte ens vara med i finalen. Jag klarar inte av Amanda. Visst hon är duktig på scen men hennes sång, det går bara inte. Men hon tjänar en hel del röster på sitt scenspråk. Hur det än går i kväll så kommer båda med säkerhet att få göra en skiva men jag tycker inte Amanda är redo för att göra en skiva just nu pang bom. Hon behöver en hel del tid. Nu har i o försig idol sagt att om Amanda vinner så får hon mer tid på sig (fusk enligt mig, det ska vara lika för alla). Nej det finns bara en av de två tjejerna i finalen som förtjänar att vinna och det är Marie.

Inte bara det att hon kan sjunga och har utstrålning. Det är även kul att se en artist som inte är pinnsmal. Förlåt till alla smala sångerskor nu, menar inget illa.
Menar bara att det är kul att se en tjej som kan sjunga som har lite mer hull.
Och det där som Bert Karlsson sa att Marie måste banta för att kunna bli idol är bara idioti.

3 låtar var ska de göra ikväll. En låt var har tittarna röstat fram.
Oså får vi inte glömma vinnarlåten.
Jag har gillat alla vinnarlåtar än så länge.
Vissa mer än andra. Får se om jag även gillar denna.

Nu håller vi tummen för Marie Picasso i kväll. Hon är den som borde vinna detta.


image89
Emma
2007-12-07 @ 16:01:10
URL: http://emmaa87.blogg.se

Ja hejjar på båda tkr båda e as bra så vem som en vinner blir ja glad hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0