Hem o iväg igen

Har inte varit hemma många dagar och i morgon ska jag iväg igen.

Jag var på kryssning den 9e med Emma, Tiia, Stina och Mikaela. Jag åkte ner till Stina redan den 8e. Vi fick gå upp redan klockan 6 på söndagen för att hinna me bussen 7.15 till Hudik där vi skulle ta tåget till Gävle. Kan inte påstå att vi var pigga direkt. På tåget mötte vi Tiia. I Gävle tog vi bussen till vikinline där Mikaela o Emma skulle möta upp oss. Cissi o Jörgen dök upp för att hejja när vi för en gångs skull var i deras stad.

Kryssningen ja. Den var bra men den blev inte som planerat.
Jag gjorde inget dumt om det är det flera tror nu.
Bara vissa saker som kunnats göra annorlunda men man lär sig av sina misstag som det heter :)

Ibland dyker meningar upp som ger en ett gott skratt.
På bussen tillbaka till Gävle kläcker jag ur mig
När vi är klara me Tiia så är hon oxå dum i huvet

Oså är jag allergisk mot snö ha ha. Det är snö i Ljusdal men det var det inte längre ner.
Så när vi kliver av i Ljusdal på hem vägen så hinner jag knappt sätta fötterna på
marken innan jag nyser. Och rakt i Stinas nacke *host*

Jag är verkligen seg i att packa osv innan jag ska resa men detta tar priset. I morgon åker jag till Göteborg för att hälsa på Emmorna o klockan är snart 21 och inget e packat.
Nu måste jag sätta fart alltså.

/ Seg M
charlotte
2007-12-13 @ 21:16:50
URL: http://tegenmark.blogg.se

Ha det så kul i göteborg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0