Varmt

Nu är jag hemma hos mig igen. Mamma kom hem i morse så jag passa på att äta frukost me henne innan jag drog hem. När jag varit hemma en liten stund så kom posten och jag hade tydligen ett paket att hämta ut. D komiska e att där jag ska hämta ut posten är borta vid mamma så det var bara att bege sig tillbaka dit men jag tog cykeln i stället för bussen. Jag visste att jag skulle ongra mig men skitsamma. Jag fyllde en vattenflaska o trampa iväg.
Det känns inte alls som att det är början av hösten nu. Känns snarare som att det är juli eller nått. Yepp det var varmt.
Var skönt när man kom till den där långa ner förs backen men jag visste att jag skulle upp för den på vägen hem oxå.

Det var inget paket som jag skulle hämta tydligen. Det var ett brev. Varför kunde de inte bara skicka det hem till mig? Kanske för att det var från Tyskland. Och yepp så skulle man trampa hem oxå. Ville hem till förhäxad.
Märkte att cykeln lät lite konstigt oxå. Jag får se till att ta mig en titt på det.
Jag blev förvånad över mig själv att jag lyckades cykla upp för den där jäkla backen men när jag kom upp så var jag halvt död. Tur att jag tog me vatten me tanke på allt trampade + värmen.

Nej nu tänkte jag ta och krypa ner i badkaret.

// M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0