Kattvakt

Sitter hemma hos mamma just nu. Mamma skulle bort så jag ska sova här i 2 nätter och se efter Zac och Trizzan. Tror Zac saknar Tobias för han ligger på Tobias säng på hans tröja o sover *vänder på huvet*
Jag ser det eftersom datorn står i Tobias rum. Tobbe e på resa, annars hade han fått vara kattvakt.

Hösten e på G nu. Löven faller ner oxh träden börjar sakta bli gula. Men idag var det riktigt varmt så man glömde att det snart är september.

Känner mig en aningen trött. Det bara flög på mig *gäsp* men d blir inget sovande innan CSI gissar jag.
Slår vad om att det kommer sluta me att jag hamnar i soffan sen till CSI med ett glas mjölk och några mackor.

Nej ska ta och snacka vidare med Mikkis på msn nu




Zac och Trizzan
Åsa
2007-08-22 @ 08:38:13
URL: http://asagizmo.blogg.se

naweeee vad söta kissar=)

Magdalena
2007-08-22 @ 11:21:15
URL: http://makane.webblogg.se

Uppdatera din fanfiction snarast. Man går ju under av spänning. ;) Hoppas allt är bra annars.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0