Grattis på mig

Den 4e augusti börjar gå mot sitt slut. Klockan 22.13 föddes jag *flin*
Yepp jag fyller år idag. 26 för att vara exakt.

Stina är här och vi gick upp redan halv 9 i morse (Låter kanske inte så tidigt men vi var på dans i går oxå så vi somnade väldigt sent) sedan drog vi till pappa en sväng där det blev tårta (ingen bra frukost jag vet men fyller man år så gör man) och sedan körde han oss hem så att jag kunde städa upp här hemma innan lite av familjen kom. Blev ännu mer onyttigt (kakor o tårta) så det känns som om det ska komma ut tårta ur öronen på mig.

Mamma ska alltid börja med sitt *nu hade jag värkar* he men mest för att reta mig gissar jag :)

Så nu är snart födelsedagen över. Det är en film på i bakrunden. Man kanske ska ta och se klart den. Man kan inte direkt pausa när den går på tv.
Fast de brukar ju tjata om att pausa live tv men men :P

Natti på er alla


40984-78
Magdalena
2007-08-06 @ 09:00:45
URL: http://makane.webblogg.se

Grattis i efterskott. :)

Magdalena
2007-08-08 @ 09:48:37
URL: http://makane.webblogg.se

Vill gärna läsa den. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0