Bada

E fortfarande hos mamma. Hon kommer hem i morgon bitti.
Jag lär säkert vakna när hon kommer hem.
Idag har jag varit på badhuset. Fick ha nästan hela träningsbassängen för mig själv för en gångs skull. Kändes bra. Inga som håller på o busar o håller på överallt. Sen fick jag bastun för mig själv oxå så då kunde jag lägga mig ner o slappna av.
Jag simmar för sällan. Borde göra det oftare. Undra om det var lite folk för att det var så pass varmt ute. Folk kanske var ute o bada i stället.

Nu när hösten e på väg så kommer värmen. Känns lite mysko :P Jag e van att när löven är gula o faller från träden så börjar det bli kallt. Inte att man svettas av att gå ut i t-tröja :) Aja sommaren var mysko så det är väll lika bra att hösten oxå blir det

Sitter och lyssnar på svenska favoriter. Har inte den på vår radio men jag lyssnar via nätet. Ibland kommer det faktiskt nått man gungar me lite extra till.
För ett tag sedan var det Magnus Carlsson :) Grymt bra artist.

Nej ska göra lite annat nu innan det är dax för tv.
Ta hand om er alla blogg läsare.

/ Maria



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0