Oooops

Har märkt att det var ett tag sedan jag skrev här. Har inte så mycket jag vill skriva just nu heller. Det som jag borde skriva om, vill jag inte skriva öppet. Jag håller det innom mig i stället. Inte så smart kanske men känns som just det där borde hållas inne.

Ha ha när jag kom hem till Östersund den 19e så snöade det som tusan. Lixom hallå eller.
Jag vill inte ha mer vinter. Jäkla April väder.

Härom kvällen fick jag ont i nacken och i går blev d bara värre.
D var ett helvete att nysa kan jag medela.
Idag e det lite bättre men det värker fortfarande en hel del.
Jag hoppas att det är bättre i morgon.

Funderar på att lägga på en värme grej på nacken

På återseende

// M
Knulle
2007-04-23 @ 23:55:00

Hahaha... Det här eviga snöandet i Östersund börjar bli riktigt komiskt... :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0