Klara det nästan

Gjorde ett test idag fasten jag kände att det här kan inte jag. Jag förstod att jag var korkad som gjorde testet men då kanske jag kunde se vad jag behövde träna på. Jag hoppades på nått rätt i allafall. Förväntade mig högst 20% rätt. Säkerligen mindre. Man ska ha 80% för att klara det. Jag kände hur okoncentrerad jag var så jag her på min mp3 och lyssnar på en av mina favorit röster. Det hjälper lite. Testet har många frågor så hjärnan var trött när jag var klar. Jag trodde jag såg fel när jag ser att jag fått 70%. Visst jag klarade det inte men me tanke att jag förväntat mig högst 20% så var det där en vinst. Nu vet jag vad jag måste plugga mer på så ska jag göra ett nytt test nästa vecka.

Var på Date förra veckan (bandet) en av de bästa Date spelningarna jag varit på.

Sitter på ena skolan nu. När jag kommer hem så ska jag göra lite läxor för skola nr 2 som jag ska på i morgon. Ibland hänger hjärnan inte riktigt med men det är nog så när man går 2 olika skolor och det är en hel del som ska göras.

Jag är kattvakt nu oxå åt en söt kisse som heter Pricken. Kommer nog kännas tomt i lägenheten när han har åkt hem igen.

Nej nu måste jag sluta. See ya later people
Guchie
2006-09-06 @ 10:42:53
URL: http://guchie.blogg.se

Kul ju :D

fattas bara 10% nu då sen e du klar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0