Jisses vilken rysare

Sitter på en av mina skolor. Har nyss gjort prov. Detta provet kändes väldigt viktigt me tanke att om jag klarar det så är jag klar med kursen och behöver inte gå till den här skolan igen. Gud vad skönt lixom. I går fick jag 2 lyckosparkar (via nätet) en av Daniel och en av Zajja. Oså ett lyckorapp av Stinas piska *skratt*. Tack för de hörni ;) Jag kan medela att
JAG KLARADE PROVET!!

Japp det stämmer men vilken rysare. Det var nära att jag inte klarade det men nu ska jag inte tänka mer på det för nu är det över. När jag stänger av den här datorn och går ut genom dörren snett bakom mig så är det bye bye till den här skolan. Då kan jag ägna den andra skolan min hela uppmärksamhet. Har ett prov där på fredag som jag borde plugga till.

Nu ska jag ta och avsluta detta och vandra till bussen. Har ett möte senare i eftermiddag.

/ Little M
Sajja
2006-09-27 @ 14:50:10

Men ååå så roligt!! Grattiskramar i massor!!
Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0