Hej i natten

Sitter här mitt i natten o kladdar lite. Jag måste vara musikoholick (om det ens finns ett sånt ord)
Musiken är mitt liv. Kan inte leva utan musik. Musiken är mitt syre.

Apropå musik så gick Erik vidare i fredags. Skönt. Jag röstade. Jag e nyfiken på vad nästa tema är. Jag är alltid nyfiken på det.

På fredag kommer Stina. Jag och pappa ska hämta upp henne vid tåget och sedan drar vi. Ja jag vet att det är fredagen den 13e men det där me otur, jag tror inte på det. Däremot tror jag på att det är nått speciellt me just d datumet. Så russinkakan ta me dig ditt glada party humör så kör vi :P

Jag funderar på att göra mig en macka och krypa ner i sängen me en bok innan jag ska sova. Men första ska jag läsa igenom Stinas blogg från topp till tå :P
Så natti på er

// M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0