Kvaltävlingen nr 4

40984-33

Ingen är väll förvånad att Carola gick vidare. Den som är förvånad måste ha bott under en sten den senaste tiden. Detta är den sämsta kvaltävlingen av dem alla tycker jag. D fanns bara en enda låt som jag fastnade för. I de andra tävlingarna så har jag lyckats hitta 2 favoriter att hoppas på att just de 2 ska vinna just den kvaltävlingen men i kväll var d typ omöjligt.
Jag hittade bara en enda som jag hejade på.
Björn Shellman eller hur han nu stavar sitt efternamn.

Jag hade aldrig hört Björn sjunga förut. Mycket bra röst. Varför ens fortsätta den här tävlingen? Alla vet ju ändå att Carola vinner. I morgon är det andra chansen. Har en person där som jag hejar på. Får se om jag hittar en till. Jag hejar på Niclas.

Jag känner mig väldigt trött. Så jag funderar på att gå och lägga mig. Undra om det är lyhört här. Jag har bott här i lite mer än 1 år och funderat många gånger på om grannarna hör min musik. Om de gör det så måste de veta att jag e musik tokig vid det här laget. Stackars grannar ha ha. Så länge de inte kan se igenom väggarna så är jag nöjd ha ha.
Nej urs det märks att jag e trött nu när jag skrattar åt det.

God natt på er alla och tänk på att behandla folk väl.

/ Tröttis Maria



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0